Opći uvjeti poslovanja

Informacije o pružatelju usluge

Family Health Premium d.o.o.
Jarnovićeva 17c
10000 Zagreb
OIB: 83231665641

Family Health Premium d.o.o. upisan je u registar Trgovačkog suda u Zagrebu pod matičnim brojem (MBS): 081403829 iz Registra Trgovačkog suda

Račun otvoren u Erste&Steiermärkische Bank d.d., IBAN: HR80 2402 0061 1010 6072 0

Iznos temeljnog kapitala: 20.000,00 kn uplaćen u cijelosti.

Kontakt telefon: 099 526 8599
Email: info@familyhealth.hr

Plaćanje

Plaćanje je moguće izvršiti jednokratno i obročno karticama.

Cijena

Kreditna kartica će se teretiti za cjelokupni iznos prema uvjetima prihvaćene ponude.

Primamo sljedeće kartice:

Plaćanje je moguće je izvršiti jednokratno Diners, Visa, Mastercard, Maestro i karticama te na rate kako slijedi:

Erste Card Club – jednokratni prihvat Maestro, Mastercard, Visa, Diners Club kartica, obročna prodaja Maestro i Diners Club karticama 2-6 rata.
PBZ Card – jednokratni prihvat Maestro, Mastercard i Visa kartice, obročna prodaja Visa Premium karticama 2-6 rata i debitnim karticama Maestro i Visa tekućih računa PBZ d.d. 2-6 rata.
Zagrebačka banka d.d. – jednokratni prihvat Maestro, Mastercard i Visa, obročna prodaja Mastercard i Visa kartice 2-6 rata.

Cijene su proizvoda maloprodajne. Cijene proizvoda i cijene dostave izražene su u hrvatskoj nacionalnoj valuti euro (€).

Prodavatelj je ovlašten mijenjati cijene proizvoda bez prethodne obavijesti. Također, prodavatelj je ovlašten bez prethodne obavijesti u svakom trenutku odrediti popust, dnevne ili tjedne akcije, akcije za pojedini proizvod, grupu proizvoda i/ili za sve proizvode, kao i za određeni način plaćanja.

Kreditna kartica će biti terećena u valuti prikazanoj na pozivu na plaćanje te izdanom računu.

Vaši osobni podaci, kao i podaci o vašoj kreditnoj kartici, u potpunosti su zaštićeni. Prijenos podataka odvija se preko sigurnosnog servera.

Povrat (Refund) iznosa na kreditnu karticu se izvršava pod sljedećim uvjetima:

Sukladno Zakonu o Zaštiti potrošača, kupac ima pravo na potpuni povrat novčanih sredstava unutar 14 dana od dana kupovine, ukoliko usluga nije iskorištena.

Povrat sredstava vršimo u roku od 14 dana nakon što ste nam dostavili sve potrebne podatke na email info@familyhealth.hr

Prigovori, zahtjevi za povrat ili reklamacije upućuju se pisano na mail info@familyhealth.hr ili na adresu Family Health Premium d.o.o., Jarnovićeva 17c, 10000 Zagreb.

Povrat će biti proveden na isti način kao što je transakcija izvršena.

U slučaju da nije moguće teretiti kreditnu karticu, zadržavamo pravo otkaza vrijednosnog kupona.


Na uvjete poslovanja primjenjuje se Zakon o zaštiti potrošača (N.N. 41/14, 110/15, 14/19, 59/23

Prodavatelj – Family Health Premium d.o.o., Jarnovićeva 17c, 10000 Zagreb, OIB: 83231665641
https://narudzbenice.familyhealth.hr – web-stranica u vlasništvu Prodavatelja koja sadrži informacije o proizvodima i uslugama Family Health Premium d.o.o. te služi kao elektroničko prodajno mjesto – web shop
Kupac – svaka osoba koja je nakon pregleda i odabira proizvoda izvršila plaćanje
Online kupnja ili web-trgovina – ostvarivanje kupnje proizvoda putem web-trgovine https://narudzbenice.familyhealth.hr

    Privacy Overview

    This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.