Opći uvjeti poslovanja
Informacije o pružatelju usluge
Family Health Premium d.o.o.
Jarnovićeva 17c
10000 Zagreb
OIB: 83231665641
Family Health Premium d.o.o. upisan je u registar Trgovačkog suda u Zagrebu pod matičnim brojem (MBS): 081403829 iz Registra Trgovačkog suda
Račun otvoren u Erste&Steiermärkische Bank d.d., IBAN: HR80 2402 0061 1010 6072 0
Iznos temeljnog kapitala: 20.000,00 kn uplaćen u cijelosti.
Kontakt telefon: 099 526 8599
Email: info@familyhealth.hr
Plaćanje
Plaćanje je moguće izvršiti jednokratno i obročno karticama.
Cijena
Kreditna kartica će se teretiti za cjelokupni iznos prema uvjetima prihvaćene ponude.
Primamo sljedeće kartice:
Plaćanje je moguće je izvršiti jednokratno Diners, Visa, Mastercard, Maestro i karticama te na rate kako slijedi:
Erste Card Club – jednokratni prihvat Maestro, Mastercard, Visa, Diners Club kartica, obročna prodaja Maestro i Diners Club karticama 2-6 rata.
PBZ Card – jednokratni prihvat Maestro, Mastercard i Visa kartice, obročna prodaja Visa Premium karticama 2-6 rata i debitnim karticama Maestro i Visa tekućih računa PBZ d.d. 2-6 rata.
Zagrebačka banka d.d. – jednokratni prihvat Maestro, Mastercard i Visa, obročna prodaja Mastercard i Visa kartice 2-6 rata.
Cijene su proizvoda maloprodajne. Cijene proizvoda i cijene dostave izražene su u hrvatskoj nacionalnoj valuti euro (€).
Prodavatelj je ovlašten mijenjati cijene proizvoda bez prethodne obavijesti. Također, prodavatelj je ovlašten bez prethodne obavijesti u svakom trenutku odrediti popust, dnevne ili tjedne akcije, akcije za pojedini proizvod, grupu proizvoda i/ili za sve proizvode, kao i za određeni način plaćanja.
Kreditna kartica će biti terećena u valuti prikazanoj na pozivu na plaćanje te izdanom računu.
Vaši osobni podaci, kao i podaci o vašoj kreditnoj kartici, u potpunosti su zaštićeni. Prijenos podataka odvija se preko sigurnosnog servera.
Povrat (Refund) iznosa na kreditnu karticu se izvršava pod sljedećim uvjetima:
Sukladno Zakonu o Zaštiti potrošača, kupac ima pravo na potpuni povrat novčanih sredstava unutar 14 dana od dana kupovine, ukoliko usluga nije iskorištena.
Povrat sredstava vršimo u roku od 14 dana nakon što ste nam dostavili sve potrebne podatke na email info@familyhealth.hr
Prigovori, zahtjevi za povrat ili reklamacije upućuju se pisano na mail info@familyhealth.hr ili na adresu Family Health Premium d.o.o., Jarnovićeva 17c, 10000 Zagreb.
Povrat će biti proveden na isti način kao što je transakcija izvršena.
U slučaju da nije moguće teretiti kreditnu karticu, zadržavamo pravo otkaza vrijednosnog kupona.
Na uvjete poslovanja primjenjuje se Zakon o zaštiti potrošača (N.N. 41/14, 110/15, 14/19, 59/23
Prodavatelj – Family Health Premium d.o.o., Jarnovićeva 17c, 10000 Zagreb, OIB: 83231665641
https://narudzbenice.familyhealth.hr – web-stranica u vlasništvu Prodavatelja koja sadrži informacije o proizvodima i uslugama Family Health Premium d.o.o. te služi kao elektroničko prodajno mjesto – web shop
Kupac – svaka osoba koja je nakon pregleda i odabira proizvoda izvršila plaćanje
Online kupnja ili web-trgovina – ostvarivanje kupnje proizvoda putem web-trgovine https://narudzbenice.familyhealth.hr